Den 18 april så fick fem små harpaltar se dagens ljus.
Vid 18.30 på kvällen började mamma Mingla att dra päls och bygga bo, men ungarna kom inte förräns närmare 20.30 - till mitt förtret vart det inga japan. Men väl 4 brokade och 1 viltblå!
Dom stolta föräldrarna till kullen är min egenuppfödda Mingla (Kosmos Neva Masquerade) och Gyro (Roméos Amarini Gyaru). Och jag tror att ungarna kommer bli lika snygga & trevliga som sina föräldrar :)
Detta får vara ungarnas lilla dagbok under deras uppväxt. Och det kommer bildbombas ofta ;)
Har gett temporära namn till alla ungarna för att lättare kunna beskriva dem, och det inga namn som är "fasta" eller på något sätt "bestämda". Denna ungen kallas numer för Sonic.
Den lilla viltblå överraskningen, trodde inte ens jag skulle få viltblått.
Har gett temporära namn till alla ungarna för att lättare kunna beskriva dem, och det inga namn som är "fasta" eller på något sätt "bestämda". Denna ungen kallas numer för Blåbäret.
Har gett temporära namn till alla ungarna för att lättare kunna beskriva dem, och det inga namn som är "fasta" eller på något sätt "bestämda". Denna ungen kallas numer för Ettan
Har gett temporära namn till alla ungarna för att lättare kunna beskriva dem, och det inga namn som är "fasta" eller på något sätt "bestämda". Denna ungen kallas numer för Blixten.
Kullens tjockis <3. Mest färg på kroppen och en vit nos <3
Har gett temporära namn till alla ungarna för att lättare kunna beskriva dem, och det inga namn som är "fasta" eller på något sätt "bestämda". Denna ungen kallas numer för Vitnos.
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.