Annons:
Etikettbilder
Läst 689 ggr
louise1993
2014-10-13 08:51

The Invincibles

Nu tänkte jag att det faktiskt var dags att starta en bildtråd åt de små!
Den 14 augusti föddes två stycken små harbebisar här hemma. En flicka och en pojk blev det, Elli och Ture. 
U: Rust Maid
E: PippiAdolfs Dream Come True

Picture
Elli

PictureTure

/Louise Andersson
Hasselöns Kaningård

Annons:
Evelina!
2014-10-13 16:24
#1

Men vilka sötnötter!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Alone
2014-10-22 23:24
#2

Fasen vad snygga! :) ska de behållas bägge? :)

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

louise1993
2014-10-24 11:05
#3

#1 Tack! 

#2 Tack :) Jag vet inte riktigt hur det kommer bli än, Elli kommer stanna i alla fall. Meningen var att Ture skulle flytta (såg ut som en hona fram till 7,5 veckor) men när det visade sig vara en hane blev det inte så. Så vi får se! Min pappa är eventuellt sugen på att ta honom, men det kommer betyda att han kastreras.. Det är inte lät :P

/Louise Andersson
Hasselöns Kaningård

louise1993
2014-10-24 11:17
#4

Kanske skulle tagit och presenterat dem lite bättre kanske…

Detta är min första egna kull och det har varit väldigt spännande hela grejen. Efter att Otto gått tom en gång kom dessa små skönheter tillsammans med en tredje unge (död redan i magen) som inte ville komma ut och fick opereras ut. 

Eftersom detta är min första kull gav jag dem ett Arsenal-kulltema, lite för min sambos skull eftersom han har varit så stöttande men kaninerna. Temat blev The Invinsibles. Arsenal the invincibles är en start-elva som blev legendarisk för att de inte förlorade på 47 matcher i rad. Det kändes lite passande, då det har varit väldigt sturligt och många motigheter med denna kull. 

De heter Hasselöns Sol Campbell, Elli, och Hasselöns Kolo Touré, Ture. Namnen är efter de båda bakcarna i laget :)

/Louise Andersson
Hasselöns Kaningård

Zofie
2014-10-25 19:12
#5

Snyggingar!

Kosmos Kaniner - Harar för avel, hopp & kel

Sajtvärd på Harkaniner Ifokus 

louise1993
2014-10-27 08:10
#6

#5 Tack! :)

Och så får jag nog ändra mig igen. Nu har Ture flyttat!

/Louise Andersson
Hasselöns Kaningård

Annons:
Alone
2014-10-27 09:03
#7

åh du skulle sagt till innan! vart ju så sugen D:

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

louise1993
2014-10-27 10:37
#8

#7 Han flyttade dit han skulle från början. Hade det inte blivit så hade han förmodligen fått stanna ändå :)

/Louise Andersson
Hasselöns Kaningård

Upp till toppen
Annons: