Annons:
Etikettköpes-säljes-och-transport
Läst 864 ggr
Ellen Thomé
2014-09-26 17:53

(S) Möjligtvis Makalös

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Makalös var den första ur Superlativ-kullen att tingas, men på grund av sjukdom har han nu fått komma tillbaka till mig i väntan på ett nytt hem. Han är verkligen en superhärlig kille som förtjänar det bästa. Tyvärr kan jag inte behålla honom då jag redan behållit två hanar ur samma kull. Tycker du att han verkar intressant så tveka inte att höra av dig!

Möjligtvis Makalös - viltgrå rödförstärkt hane

Ras: Harkorsning 50% belgisk hare, 50% vädurskorsning

Far: Miss Pinky´s Durendal

Mor: Starlight´s Hearts In Atlantis

Jag ser helst att Makalös säljs till hopphem, alltså någon som tävlar inom kaninhoppning, då han redan visat potential på hoppfronten, får han chansen tror jag att han kan gå riktigt långt inom hoppningen.

Makalös är en riktigt rolig kanin. Han är väldigt framåt och orädd samtidigt som han är världens kelgris. Han är lite smågalen med hjärtat på rätta stället. I famnen ligger han och tuggar nöjt som mamma sin och i selen springer han på och hoppar allt i sin väg. Ända sedan han var liten har han varit lite finurlig och gått sin egen väg, inte bara följt efter syskonen, ingenting av det har ändrats och han har växt upp till en ursnygg, slank och högrest kille.

Besläktat med: Skåningen, Tess, Simoneholms, Prins Oliver och Elliot

Pris: 450 kr

Makalös finns i Fjärdhundra (utanför Stockholm)

Är du intresserad eller har några frågor är du varmt välkommen att höra av dig till min mail: ellen.thome@spray.se

Annons:
Ellen Thomé
2014-09-26 17:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Makalös

Ellen Thomé
2014-09-26 17:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

En sista bild på myspojken

Ellen Thomé
2014-09-26 17:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Starlignht's Hearts I Atlantis

Ellen Thomé
2014-09-26 17:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Miss Pinky's Durendal

Upp till toppen
Annons: