Annons:
Etikettot
Läst 627 ggr
Evelina!
9/2/14, 6:28 PM

Harkaniner 2 september

Hur har ni haft det denna tisdag? Själv har jag städat kaninburar, låtit fyra kaniner springa ute i hage hela dagen, däribland min Cesar. Har även fått hem min Klara som efter att ha varit på sommarkollo/uppfostringsanstalt hos sin uppfödare och jag är så lycklig över att ha henne hemma igen. Till helgen blir det tävling hos GKHT dit både Klara och Cesar följer. Längtar tills Makalös blir fyra månader så att han också får visa vad han går för. Hoppas ni alla har en trevlig kväll!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
[JeanetteK]
9/2/14, 6:46 PM
#1

God kväll! Här har vi just ätit middag och nu är det dags för djuren att få mat. Jag har suttit och läst lite här inne och jag måste fråga vad skillnaden är mellan kaniner, harar och harkaniner. Då menar jag i sättet och så, utseendet vet jag ju. 😉Har sett så många fina bilder här inne och blir lite sugen själv. Har idag två dvärgvädurar och en rexblandning. Får snart hem två gotlandskaniner också. Trevlig sida har ni här i alla fall! ❤️

hjartelyckanskaniner
9/3/14, 1:34 PM
#2

Började gårdagen med en löprunda på 5km innan jobb. Sen blev det bestämt att jag och en kompis ska tävla i Swim of hope där vi ska samla in pengar till barncancerfonden. Sen fick Trolle-Bolla ut och göra sin motionsrunda innan det bar av till simhallen för att träna ett andra pass för dagen. Efter passet fick kaninerna sin middag och var mycket nöjda efter en kelstund :)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

 

Upp till toppen
Annons: