Annons:
Etikettbilder
Läst 865 ggr
Evelina!
7/19/14, 7:49 PM

Cesars tråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är mitt senaste nytillskott, den belgiska haren Cesar. Han är född i juni förra året och ännu inte ställd, men är e. viltröd 95 p och u. tan svart 96 p så hoppas på bra resultat. Pigg som en mört är han i alla fall och världens snällaste.  Spännande att vara nybliven harägare (även om jag har harkorsningar sedan tidigare) och jag hoppas att jag kan fylla den här tråden med många fina bilder på sötnöten. Håll till godo!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Anoki
7/20/14, 12:35 PM
#1

Så fin!😃

Evelina!
8/23/14, 4:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Känns nästan som att jag glömt bort denna tråd, men det har jag inte! Har bara haft fullt upp med jobb och annat.

I alla fall, idag hopptränade vi för tredje gången, mini-höjd, och han skötte sig så galet bra! Är så himla kär i min fina hare att jag nästan smälter.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Evelina!
8/23/14, 4:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Fyren

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Evelina!
8/27/14, 12:55 PM
#4

Ikväll tävlingsdebuterar Cesar i rak mini! Ska bli så spännande att se hur han är på banan!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Evelina!
9/2/14, 6:24 PM
#5

Cesar är duktigare hemma än på tävling kan vi ju konstatera. Vi tog oss igenom minibanan med fem fel och en tid på över tre minuter. Men ny chans får han redan på söndag då jag anmält honom till tävling!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Vovisch nr2
9/2/14, 7:17 PM
#6

Jättegulliga öron 😃

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Annons:
hjartelyckanskaniner
9/3/14, 1:37 PM
#7

Bara att ta nya tag och inte ge upp. Trolla blev OPL 5ggr i rad när hon tävlade. Sen släppte det och hon kom i mål. Många rivningar, men hon kom i mål. Sen släppte allt och hon plockade pinne efter pinne. Envis Trolla- Envisare matte

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

 

RebeccaG
9/9/14, 4:24 PM
#8

Mycket tjusig grabb!😍
Som #7 sa - ge inte upp! 
Min tös Dottir gick på minst 6 fel i lätten i ca 7 månader innan hon helt plötsligt gick på 0+0 och tog sin första pinne i rak lätt🙂

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Upp till toppen
Annons: