Annons:
Etikettot
Läst 1411 ggr
[Guldvingens]
2013-12-05 10:30

OT - Intressen

Lite nyfiken på vad ni har för intressen utöver kaninerna :D

Ifall ni håller på med någon sport? Eller om ni kanske tecknar? Spelar musik? 

:)

Annons:
[Guldvingens]
2013-12-05 10:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Själv så har jag en hund, pinscher - som jag tränar med på hobbynivå! 

Men mitt största intresse utöver kaninerna måste nog vara gaming, jag spelar L4D2 bland annat kontinuerligt och klassas nog som en BRA spelare. Där går jag under namnet Future och spelar enbart med amerikanare, vilket utvecklat min engelska rejält. Jag pratar engelska i princip bättre än svenska emellanåt ;)

hjartelyckanskaniner
2013-12-05 11:42
#2

Här kommer jag med för mycket intressen, för lite tid x) Hundar- vill ha en Amstaff när jag flyttat hemifrån. En brun liten buse. *vet inte vad alla 5 miljoner färger heter* Hästar- finns inget bättre än att stå och mysa innan det är dags för ett ridpass. Ibland blir ridpasset dåligt men sen finns det de som gör att man svävar på rosa moln. Simning- en gång simmare, alltid simmare ;) smart inne på 10e året :P iofs 7 års uppehåll mellan.. Handboll- löpträning är SUPERTRÅKIGT! Men när man gör något undet tiden så är det roligt :P. sen att försöka sikta på någon med en boll är ganska underhållande x). Gymmet- Skönt att ta ut sig ordentligt. Är det en dålig dag så blir den bättre efter 1 timme på gymmet.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

 

Saaara
2013-12-06 04:14
#3

Jag har inga särskilda intressen förutom kaniner tror jag haha. Möjligtvis fotografering. Gillar att fota på djur och även när jag är ute och reser blir det väl en del foton :-) Sen gillar jag att dra ut med vänner och partaja å så ^^ Shopping är ett intresse också! Dock är jag inte särskilt modeveten av mej utan på vardagar är det mjukisbrallor som gäller. X)

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

dermot
2013-12-08 18:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Förutom kaninerna så har jag en hund, my soulmate verkligen! Älskar henne över allt annat. När jag har tid över så målar jag, är nästan klar med denna målningen på Ella och jag håller på att måla min ena vägg som ska fyllas med tiden x) Ibland brukar jag tecknad med kolpennor, framför allt människor (mest ögon och munnar dock). :) Och sedan så älskar jag att fotografera :D

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




dermot
2013-12-08 18:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Anoki
2013-12-08 18:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Fotografering, älskar de!

Sen har jag även afrikanska jättesnäckor, akvariefiskar och så har vi 2 små marsvin :')

Även innebandy, dock slutade jag, man hinner ju inte allt man vill :(

Annons:
[Guldvingens]
2013-12-11 12:07
#7

Kul att få veta vilka övriga intressen ni har när ni inte pysslar med kaninerna! :D

RebeccaG
2013-12-11 12:14
#8

Ja, det e ju marsvinen utöver kaninerna😊

Sedan tecknar jag en del och kör motorcykel om somrarna😃

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Papaya
2013-12-16 20:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Utöver kaninerna har jag ju en hel drös med andra djur som förgyller vardagen. Katter, hund, papegoja.. När jag inte ritar, läser eller målar naglarna *host* brukar jag brottas med en eller annan ponnyskrutt. 😉

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Upp till toppen
Annons: