Annons:
Etikettallmänt
Läst 1677 ggr
[Guldvingens]
11/16/13, 1:31 PM

Kullteman

Har du några bra kullteman undanlagda?

Spånar lite på kulltema till min kull jag ska ha till våren 🤐 men det står still. Så vill gärna ha lite inspiration, om ni kan tänka er att dela med er :D

Annons:
Saaara
12/1/13, 12:32 AM
#1

Har en jäkla massa kullteman undanlagda ;-) ÄDELSTENAR Safir, Almandin, Opal, Topaz, Spinell, Pärla ÖAR Bombay, Tahiti, Moni, Thasos, Chios, Tinos, Saria, Milos, VÄXTER Blåeld, Belladonna, Eldboll, Hassel, Isblomma, Kaktus, Litchi, Mistel, Nattglim, Rosenglim, Silvertistel, Snödroppe, TOK TEMA Knasboll, Lustigkurre, Tokfia, Tokfrans, Tossa, Fjant, Fjumpe, Tjomme, Lilleman, Fjolla KRYDDTEMA Cayenne, Anis, Chili, Curry, Dill, Kummin, CHOKLAD TEMA Plopp, Dumle, Toffifee, Polly, Geisha, Snickers, Aladdin, Japp, Pralin, Paradis, Merci, ABBA Dancing quen, The winner takes it all, Lay all your love on me, Fernando, Head over heals, Kisses on fire STÄDER Paris, Milano, London, Lima, Dallas, Boston, Sydney, Berlin, Austin, Charlotte, Memphis, Riverside, Lincoln, Orlando LILO STITCH Lilo, Stitch, Nani, Teresa, Elena, LEJONKUNGEN Simba, Scar, Timon, Pumba, Kiara, Rafiki, Zazu, Flin SVAMP BOB Bob, Herr krabba, Plankton, Patrik, Mrs Puff, Sandy, Karin, Gary, HITTA NEMO Blås, Bruce, Marvin, Stella, Gurgel, Flyt, Korall, Pysen, Bruce, Skum, Nemo ALLADIN Jago, Aladdin, Jasmin, Abu, ALICE I UNDERLANDET Tweedle dee, Tweedle dum 101 DALMATINER Anita, Cruella devill, Roger, Jeppe, Mulle, Tuff, Pongo DJUNGELBOKEN baloo, Baghera, Kaa, Mowgli, Louie,

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

dermot
12/2/13, 9:38 PM
#2

Jag har tänkt mycket på OPI nagellacksfärger, de är så roliga xD men jag vet inte om jag ska ha det till sachsarna eller om jag ska hålla mig till korta namn istället. Till mina korsningsbebisar vet jag inte än..

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




iWontBite
12/3/13, 9:23 PM
#3

Eftersom jag bestämde mig för att jag skulle satsa på låtrelaterade teman kan jag lägga in dessa:
--------------------------- Platos dialoger
Euthyphro
Timaeus
Theaetetus
Phaedrus
Critias
Ion
Laches

--------------------------- Fobier
Athazagoraphobia (Rädslan att bli bortglömd)
Apeirophobia (Rädsla för evigheten)
Chromophobia (Rädsla för färger)
Epistemophobia (Rädsla för kunskap)
Theophobia (Rädlsa för gudar/religion)
Pantophobia (Rädsla för "allt")
Mythophobia (Rädsla för lögner)

//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015

[Guldvingens]
12/3/13, 9:36 PM
#4

#3 Coola teman!

Tror jag hittat en slags linje att gå på med mina harar, nästa kull blir även det dataspelstema :)

Upp till toppen
Annons: