Annons:
Etikettbilder
Läst 688 ggr
[Guldvingens]
7/18/13, 8:11 AM

Renlig kanin... eller inte

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Normalt sett så är Siri världens mest pedantiska, likt sin matte. Hon gör alla sina behov på lådan, spånet ligger så gott som orört där jag lagt det.

Men igår när jag gick upp på morgonen så undrade jag om någon bytt ut henne, för i buren var det KATASTROF. Och då hade den städats 12 timmar tidigare…

Picture

Picture

Så jag städade buren för jag gillar som sagt att ha ordning (se bild ovan).

Men inte hjälpte det mig något nämnvärt… för imorse när jag vaknade så såg det ut såhär:

Annons:
[Guldvingens]
7/18/13, 8:14 AM
#1

Vem har bytt ut min kanin mot en skitgris utan att berätta det för mig?

*förhoppningsvis dräktig dag 12*

😈 😃

hjartelyckanskaniner
7/18/13, 2:39 PM
#2

Känner igen det där 😉 trots att jag inte har någon dräktig hona 😜 i natt hällde Trolla ut vattenkoppen med 3dl vatten i, på huset 😉 sen kolla hon på mig med blicken "örk vad äckligt!" Skyll dig själv smartis 😜 buren är upp och nervänd trots att jag städade igår 21.45. Svens är snygg med vattenkoppen på rätt ställe och behovet gjort i toalätten. Vem har sagt att dvv är den mest grisiga rasen? 😉 Här är det tvärt om, harar som ska vara renliga är världens gris och "skitgrisen" är pedant 😜

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

 

[Sara-]1
7/19/13, 3:58 PM
#3

min hona när hon är brunstig är en riktigt skitgris och hela hon blir en elak tant! hon gräver konstant i buren och driver en till vansinne, hon kissar o bajsar över allt!! hon slänger runt med saker och är heel tokig! så känner med igen det ;)

Upp till toppen
Annons: