Bilder

Tjorv snor päron

2013-04-01 00:37 #0 av: [Wedgiolaf]

Jag sitter här och försöker få rätt på den nya ritplattan, och smög ut till kylen för att hämta ett päron när jag blev alldeles för irriterad på installationen haha. Sen försökte jag äta det tyst för att inga av kaninerna skulle märka (jag har ju ett otroligt trångt rum eftersom halva rummet består av djurburar och resterande av min säng), men misslyckades. Tjorv hade hoppat över kompostgallret som vanligt när hon hörde att jag åt någonting, sen kom Siri också. Och sen var mitt päron borta Ledsen

Anmäl
2013-04-01 00:38 #1 av: [Wedgiolaf]

Denna bilden alltså.. Jag kan inte få nog av denGapskrattar

Anmäl
2013-04-01 00:45 #2 av: [Guldvingens]

Haha, ååh så söta :D

Det där är rätt typiskt när man käkar diverse frukt med kaniner i närheten. Vet min lejonhuvade dam Ziri, som när jag en gång lämnade henne och en skål med glass på golvet - började mumsa i sig för fullt (strössel, chokladsås - allt) Förlägen

Anmäl
2013-04-01 10:32 #3 av: hjartelyckanskaniner

Haha det är typiskt mina kaniner också ;) satt i hagen en gång, läste läxor och åt potatisbullar. Helt plötsligt var halva bullen borta och en mätt och belåten Bella satt framför tallriken ;) lingonsylt var också smaskens ;)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.