Annons:
Etikettallmänt
Läst 699 ggr
iWontBite
1/15/13, 12:40 PM

Perfekta haren

Jag hoppas att det inte finns en likadan tråd för jag kollade de grupper som verkade logiska, meb det kanske var gömt bland någon grupp jag inte kolla. Iaf. Hur ser den perfekta haren ut för dig? Storlek, utseende osv. :) Personligen tycker jag sverigehare är på rätt väg, men eftersom jag hoppar föredrar jag lite större (2,5kg ungefär) och kraftigare ben. Och så är jag galet förtjust i svart( eller en annan mörk färg)brokat så det är också något jag hade velat ha i "standarden" skulle jag ha bestämt haha

//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015

Annons:
[_hsleiufhbtv]
1/15/13, 6:32 PM
#1

Den perfekta haren i mina ögon är en belgisk hare i storlek mindre, lång och tydlig hals samt tydlig buklinje. Nätt och vacker, gärna kraftiga bakben dock.

Min absoluta drömkanin är alltså en rejält slank BH i modell mindre, satinrex och färgen ska vara blå WT VT, åh verkligen min dröm! ♥ Fast den där drömmen lär nog aldrig uppfyllas haha Flört En satinrexhare.. Åh ge mig Oskyldig

[Guldvingens]
1/17/13, 11:59 AM
#2

återkommer med svar.

* trodde jag skrev i ot-tråden jag * Flört

[Guldvingens]
1/17/13, 12:30 PM
#3

Den perfekta haren ser ut såhär i kroppen. Och väger ca 2,1-2,2 kg.
Picture

Färgmässigt så ska den vara någon form av blå/blå otter/viltblå/blå white - där är jag inte kräsen. Funkar även med brokat/schecktecknat/manteltecknat :P

[Guldvingens]
1/19/13, 7:51 PM
#4

Drömde inatt om att jag fick fram en bourgogne belgisk hare som vägde 2,5 kg som vuxen! DET hade varit något! Den där riktigt röda viltgula på en hare, den korta glansiga pälsen hade gett den färgen en sån lyster!

Upp till toppen
Annons: