Annons:
Etikettallmänt
Läst 641 ggr
kaninlyckan
2012-12-06 13:57

fråga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det här kasnke är en gansak dum fråga men iallafal i sommras parade jag candy som är dvv&löwen och en annan som heter molle som är dvv&löwen men kan det vara att candy/molle är något mer också efter som 2-3 st ungar ser exkat ut som en hare här kommer bilder

Annons:
kaninlyckan
2012-12-06 13:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

en till bild

kaninlyckan
2012-12-06 20:44
#2

ingen undrar  värkligen

Papaya
2012-12-06 21:23
#3

Lite svårt att säga tycker jag. Kan ju lika gärna vara den viltgrå färgen som gör det. Lättare att avgöra blir det kanske med bild på föräldrarna? :)

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

kaninlyckan
2012-12-06 21:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

ok kommer bilder har tuver ingen bild på molle men han ser exakt lika dan ut fast men viltgrå päls

Papaya
2012-12-07 11:37
#5

Det är nog färgen bara, jag tycker inte det ser ut att finnas någon hare inblandad. :)

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

kaninlyckan
2012-12-07 11:39
#6

ok men käns endå skumt för den grå kanin vipi har inga genitiker som hon borde ha tex lejonhuvade delen hon har iget från det men vet tuver inte av hel släkten

Annons:
Fridaaaa
2012-12-07 11:44
#7

Tycker inte heller det ser ut som hare inblandad.

När man korsar raser så, så kan dem få lite olika utseende ibland.

#4 Han ser ut som en renrasig lejonhuvad dvv :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

hjartelyckanskaniner
2012-12-07 15:26
#8

Tycker inte de är lika någon hare utan snarare vildkanin. De är för grova för att se ut som harar. Harar "ska" ju nästan se anorektiska ut om man jämför med de andra raserna.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

 

[_hsleiufhbtv]
2012-12-07 15:46
#9

Ser inte alls ut som en hare, snarare en vildkanin som Emma säger. Men kroppsmässigt är den inte riktigt lik en vildkanin heller, så jag tror bara det är den viltgrå färgen som förvirrar :) Och om båda föräldrarna ser ut som #4 (fast i olika färger då) är det inte särskilt troligt att han är "hare" (vildkanin). Men det är inte omöjligt att han kanske har några procent vildkanin i sig.

Upp till toppen
Annons: