Annons:
Etikettköpes-säljes-och-transport
Läst 992 ggr
Ellen Thomé
2012-10-27 15:35

Himla-kullen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 1 augusti föddes sex små banditer
Fem finns nu kvar i livet.

Himla-kullen
Solförmörkelse - Japantecknad gul/svart, Hane - Såld
Stjärnklar - Viltgrå, Hane
Solklar - Viltgul, Hona
Stjärnfall - Viltgrå rödförstärkt, Hane
Solstorm - Viltgul, Hane - Såld

Leveransklara: 1 oktober

Far: Cupcake japantecknad vädurskorsning.
Efter: Midgårdssolens Tor och Strumpa

Mor:"Pajariros" Enarmad Bandit, Viltgrå rödförstärkt harkorsning
Efter: Silverados Estanzia och Glädjens Härlig

Jag tror att de här ungarna kommer att bli riktigt roliga både på och utanför hoppbanan, de är väldigt sociala
och jag tror att de kommer att ha bra fart på banan och söka sig till hinder.
Föräldrarna är väldigt roliga att hoppa båda två och hoppar både högt och långt.
De är slanka och har riktigt snygga hoppkroppar.

Cupcake är en högrest kille på ca två kilo som
är väldigt social och trevlig. Han fullkomligt älskar människor och all uppmärksamhet han kan få. På hoppbanan är det fart som gäller och han gör alltid sitt bästa. Ibland blir det lite för mycket fart då han svänger ut från hindrerna men allra oftast springer han på rakt och fint. Cupcake hoppar jättefint i Lätten. Hans far Tor tävlar ej Elit i höjd, Elit i längd,
Elit i krokig bana och Elit i rak bana där han även tagit två cert.

Socka ("Pajaritos" Enarmad Bandit) är en stor
och slank tjej på ca 3 kg. Socka är min ögonsten, mitt allt. Hon älskar att gosa och är hur charmig som helst. Hon är en väldigt speciell kanin på många sätt. På marken är det full fart och hon är nyfiken på ALLT! Farten tar hon med sig in på
hoppbanan och man riktigt ser hur roligt hon tycker att det är! Det är så häftigt att hoppa med den här kaninen. Hon springer på superfint och det är sällan man behöver korrigera henne på banan. Socka har två pinnar i Rak Lätt och det är bara en tidsfråga innan hon klassar upp sig till medelsvår. Hon har inga
pinnar i Krok Lätt, vilket beror på att hon inte har tävlats mer än ett par gånger i den grenen. Flera av sockas syskon tävlar Elit i Rak, Krok, Längd och Höjd.

Besläktade med: Sheldon och Lucky

Mer bilder finns på om ni skickar ett mail!

Köpesumma:300 kr, Faktamapp och foderpåse medföljer självklart kanin.

Välkommen att höra av dig med frågor eller
för att anmäla intresse för en unge!

Min mail: ellen.thome@spray.se

Annons:
Ellen Thomé
2012-11-10 17:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Socka (Enarmad Bandit) gick på 1+0 idag och tog sin första Krok Lätt-pinne!:D Bilden är tagen på en annan tävling…

Upp till toppen
Annons: