Annons:
Etikettköpes-säljes-och-transport
Läst 1071 ggr
marty94
10/7/12, 9:36 PM

(o) harkorsningar omplaceras

Hej! Jag driver omplaceringshem och har nu ett par harkorsningar som letar hem :) Vi börjar med, Åkerbys Nikkita Född: 2011 Kön: Hona Denna tjej kom tillbaka till mig då hon ej fungerade i familjen. Det tog lång tid för mig att få tillbaka den Nikki jag sålde, Det som är nu är att hon behöver en kaninvan hand. Hon kan vara lite sprattlig, skulle ALDRIG bitas. När hon kom hem försökte hon ``hotas´´ i buren men efter ett tag upptäckte hon att jag inte blev rädd och slutade. Hon är hopptränad men var livrädd att ha sele på sig när hon kom hem. Stora förändrändringar har hänt :) Hon har haft en kull men ska inte avlas på då det finns bettfel i släkten. Åkerbys for your eyes only Född: 2012 Kön: Hane Figge som han kallas är son till Nikki. Jätte go kille som är nyfiken och vill ha någon som kan ge honom kärlek och uppmärksamhet. Mina Född: 2010 Kön: Hona Mina är en väldigt speciell dam som kan vara svår att förstå. Kan vara lite sprattlig, något aggressiv i buren och fungerar inte med andra kaniner. Även hon är hopptränad för att sysselsätta hjärnan vilket hon behöver. Hon är nyfiken och med mycket träning tror jag att hon kan bli mer hanterbar. 200kr/st Finns i Södermanland - Eskilstuna PM:A eller maila tiini@hotmail.se För mer info eller bilder :)

Annons:
marty94
10/7/12, 9:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nikki

marty94
10/7/12, 9:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Figge

marty94
10/7/12, 9:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Mina

Ninjapig
10/8/12, 10:59 AM
#4

ÅH, Nikki Oskyldig <3

// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét

 

marty94
10/8/12, 12:32 PM
#5

#4 Ja… UNderbar tjej så tråkigt att ingen vill ge henne ett nytt hem… :(

marty94
11/1/12, 9:18 PM
#6

Mina är såld

Annons:
Upp till toppen
Annons: