Annons:
Etikettbelgisk-hare
Läst 947 ggr
marty94
10/1/12, 5:39 PM

Färg :)

Helloooo,
Jag söker nu en belgisk hare men har ångest om vilken färg.
Vilt röd är ju underbart vackert på harar meeen tan har alltid varit en dröm färg :)

Vilken färg föredrar du på hare? :)

Annons:
Anoki
10/1/12, 9:30 PM
#1

åhh jättesvår fråga, både är enormt fina!
Men ända sedan jag vart liten har jag älskat dom så kallade Rottweielrfärgade kaninerna (hade rottweiler hund då, och nu^^), så på något sätt skulle jag NOG köpt en tan :)

marty94
10/1/12, 9:33 PM
#2

#1 Ja det är jätte svårt..
Okej :)

[_hsleiufhbtv]
10/2/12, 7:03 AM
#3

Jag älskar viltröda :)

marty94
10/2/12, 9:35 AM
#4

#3 Ja de är läckra :)

Btw: Uppfödare?
Mailat runt en del men får inga svar…
Helst runt södermanland :)

[Guldvingens]
10/2/12, 9:54 AM
#5

#4

Ring! :) Då får man garanterat svar :)

marty94
10/2/12, 10:46 AM
#6

#5 Den ena hittar jag inget telefon nummer till och den andra har inte svarat ännu men ska försöka sen igen :)

Hade gärna tagit en till av dig men som sagt nu vill jag ha en renrasig :D

Annons:
[Guldvingens]
10/2/12, 8:32 PM
#7

#6

Aaaw :) Jag förstår att du vill ha renrasigt - jag hade gärna haft en belgisk hare tan svart - men har inte så stor plats. Men om du har plats till våren så har jag en spännande kull planerad ;), skulle mer än gärna låta dig få en hare från mig igen!

marty94
10/2/12, 9:02 PM
#8

#7 jag såg den planerade kullen om du menar den på hemsidan?
Verkar tufft ;)
Men har för många kaniner nu men som sagt vi får se till våren hur det ser ut. Har fortfarande inte lyckats hitta nya hem åt mina rexbebbar…
Aw… det skulle ju va kul o få namnet att växa lite mer inom hoppklubben här hemma :)

Sååå fint :3

Qepta
10/3/12, 12:36 AM
#9

Jag gillar både viltröd och tan, har en av varje. Innan jag skaffade min tan så tyckte jag bara att de röda var fina, men sen började jag öppna ögonen för tan. Dock är de få tan harar jag tycker är fina.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

marty94
10/3/12, 4:48 PM
#10

#9 Okej, men ibland ändrar man sig. Jag va inte mktm för t.ex. viltgrå tills jag skaffa en själv :P

dermot
10/7/12, 9:39 PM
#11

Jag gillar dem vit rödögda mest! :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Upp till toppen
Annons: