Annons:
Etikettallmänt
Läst 1885 ggr
Vincent...
5/21/12, 6:38 PM

kaninpresentation

tänkte att man kan ha en presentation om era harar och harkorsningar.

(man får också lägga in en bild)

HAHAHAHAHAHA…..

Annons:
Vincent...
5/21/12, 6:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hej!

det är jag som är Hera och jag är en harkorsning!

jag har nyligen flyttat till en ny Husse, där har jag fått två nya grannar. dem heter Ines och Vincent.

Min nya husse tyckte jag var väldigt STOR i början men han vänjer sig snart vid min storlek!Glad

Jag tävlar också i kaninhoppning under namnet Born To Be A Hero.

det namnet gav min uppfödare mig och så heter jag på hopptävlingarna.

Hemma kallas jag bara för Hera.

Mvh Hera

HAHAHAHAHAHA…..

Qepta
5/21/12, 7:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag heter Qepta's Chili Isabella Chan (Min matte har inte registrerat uppfödarnamnet än)och är den äldsta och tjurigaste kaninen här hemma.

Jag är en liten harkorsning som kom till världens 2006. Jag är stolt mamma till flera kullar, bla Kent kullen som jag fick 2010.

Jag har provat på hoppning men det var roligare när jag var yngre. Mina ungar däremot är riktigt duktiga inom hoppning.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Qepta
5/21/12, 7:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag är den näst äldsta kaninen här hemma, och den enda kastrerade. Mitt namn är Qepta's Livrädd med stil men jag kallas för Joshi.

Jag är efter Stjärnans Tick Tack och Qepta's Chili Isabella Chan. min pappa är väldigt duktig hoppare och jag har ärvt det mesta från honom.

Jag tycker att hoppning är jätteroligt, däremot har min matte inte tid att hoppträna mig nå vidare ofta så jag och min mamma ska bo hos en fodervärd ett tag och då ska jag både få hoppa och tävla!

MVH Joshi

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Qepta
5/21/12, 7:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag är PippiAdolfs Rödluvan, kallas för Yra och är min mattes första Belgiska hare. Jag flyttade hem till henne när jag var 4 månader gammal och är mattes röda prinsessa.

Jag är en väldigt stor och snygg tjej. Jag är inte rätt för någonting, min polare här hemma är mattes hund Izor. Vi brukar springa omring (eller ja, han springer efter mig) så brukar vi dela morötter ihop. Egentligen så äter han inte morötter men han blir så avis när jag äter så han ska minsann också ha. Det är så roligt att se han grimasera när han försöker tvinga i sig morötter.

Jag har fått en tjuvparningskull som jag inte tog hand om, matte tyckte att det var tur i oturen.

Just nu bor jag nere i Skåne hos min fodervärd Karin som ska låta mig få träffa en snygg utställningschampion som jag ska få ungar med (Jag ska ha det bästa, det säger matte att jag är värd)

Jag flyttar hem igen efter att jag har fått min kull, eventuellt så ska jag ta med mig en unge hem till matte som en present eftersom hon har fått vara utan mig så länge (Jag är sååå snäll!)

Hej så länge.
Yra

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Qepta
5/21/12, 7:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Och jag är Intro, mattes andra Belgiska hare. Jag är kullbror till Yra och är av färgen Black and Tan.

Jag är de flestas favorit eftersom jag är så snäll och snygg. Jag är enligt min uppfödare Nordens slankaste b/t hare.

Jag flyttade hem till matte drygt en månad efter att Yra flyttade hit. Planen var att våran pappa Tony Montana skulle få flytta hit men efterso han började bli skruttig så vela inte min uppfödare det så då fick jag äran att flytta.

Det ångrar matte inte en sekund över!
Matte köpte mig som kelkanin men jag är märkt i båda öronen så jag får ställas ut! Matte pratade med min uppfödare om att hon så gärna vela ha stamtavla på mig då hon vill låna ut mig i avel. Uppfödaren sa okej.

Just nu bor jag hos min uppfödare i Örebro och parar hans honor. Uppfödaren tycker att jag är en riktit gentleman mot hans honor, hittils är det 3 honor som jag ska få bebisar med. Bland annat en vit rödögd skönhet.

Jag ska snart ställas ut och min uppfödare tror att jag har stora chansen att få en bra placering.

Jag flyttar hem till matte igen när jag har gjort mitt i aveln för denna gång och efter att jag har blivit utställd.

Kram från Intro!

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

hjartelyckanskaniner
5/21/12, 8:40 PM
#6

Stänger tråden då vi redan har en sådan tråd, som dessutom är nålad som alltid synlig längst upp av alla trådar.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

 

Annons:
Ninjapig
5/24/12, 7:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Bebi presentation :3 ♥

// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét

 

[Guldvingens]
5/24/12, 8:52 PM
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: