Annons:
Etikettköpes-säljes-och-transport
Läst 1229 ggr
sotlynx
5/10/12, 9:35 AM

(s) Hoppkorsningar med hare!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu tre underbara pojkar kvar ur Vallmokullen!

Korsning mellan BJ/ rex/ Frasse/ sverigehare/ belgisk hare/ dvv! Ungarna är väldigt små i förhållande till sina föräldrar! Hargenen har slått till ordentligt. Alla är fullkomligt sjövilda, men skuttar gärna upp i knät!

Kända släktingar är farmor Magicks Rosmarin och Butterflys Xander!

Mamma: Tulpanöras Vallmo ( BJ-Rex )

Pappa: Emmchens Waltz of Death ( Frasse, SVhare, Bhare, Dvv)

Red Sails - blåmantlad hane

Crimson Feathers - Lux hane

Black Dragon - Blå hane

Pappa har precis debuterat på banan men är lång som en flaggstång och flyger över hinder hemma! Mamma är inte tävlad då hon äter upp allt vad sele och koppel heter.

Kolla in hemsidan, där finns även bilder på föräldrarna!!

www.tulpanoras.weebly.com

Annons:
sotlynx
5/10/12, 9:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Red Sails!

sotlynx
5/10/12, 9:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Pappa Vals!

nakuta
5/10/12, 9:47 AM
#3

#1Ohh vad söt, hade jag inte bott i lägenhet och ska flytta till lite mindre så hade jag inte tvekat gällnde den sötnosen Förvånad Men ansera att kaniner ska ha möjlighet att få vara ute om det är fint väder i alla fall

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

sotlynx
5/10/12, 11:47 AM
#4

#3 Nog inte någon jättebra idé att ha den här varianten av kanin i en lägenhet… Kan bli jobbigt.. ;)

nakuta
5/10/12, 1:49 PM
#5

#4 Va det jag förstod när jag läste om att där va hare i dom, men Red Sails va en riktig skönhet Oskyldig

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

[Guldvingens]
5/10/12, 2:17 PM
#6

Jag har harkorsning och bor i lägenhet, inget svårare än att ha en annan kaninras.

Annons:
sotlynx
5/10/12, 5:06 PM
#7

#6 Nej, kanske det… Men här handlar det väldigt mycket om individernas personlighet… Har också haft harkorsningar och andra kaniner inne, men jag skulle inte ens drömma om att försöka med det här gänget. :)

Upp till toppen
Annons: