RIP Ghost
đą
Efter mycket övervÀgande togs idag det tunga beslutet att lÄta Ghost somna in.

DÄ ett sÄr i hennes munhÄla, orsakat av ett höstrÄ som petat upp en "ficka" i hennes kind, gett henne vassa kindtÀnder & en förskuten underkÀke dÄ hon inte kunnat Àta hö som hon ska, tog jag idag beslutet att lÄta min Àlskade lilla hare somna in. Det Àr inte rÀttvist mot en kanin att operera bort framtÀnderna och regelbundet behöva söva & slipa kindtÀnderna. Men Àven med detta skulle hon aldrig bli 100% smÀrtfri.
Det Àr ingenting jag vill utsÀtta dem jag Àlskar för.

Jag skulle aldrig behÄlla en kanin i livet nÀr dem har sÄ ont & som aldrig kommer bli bra, sÄdant Àr bara egoistiskt & det ger inte kaninen ett vÀrdigt liv.
Ghost, som alltid var glad över att se en, alltid klÀttrade pÄ en för att slickas i ansiktet & som alltid var sÄ otroligt kelsjuk.
Min Ă€lskade lilla hareâŠ

Godnatt Ă€lskade Ghost, vi Ă€lskar & saknar dig sĂ„â€ïž
Tack för den tid och kĂ€rlek du skĂ€nkte oss, vi glömmer dig aldrigđą
10 April 2013 ~ 5 December 2013
Behandla andra sÄsom du sjÀlv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
Beklagar förlusten!
Ă h vad trĂ„kit! R.I.P đș
Beklaga4 sorgen,
R.I.P Ghost đș
Moppie och kaninerna, HĂ€sten, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
Beklagar verkligen. :-( â„
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
Ă h nej vad hemskt! Beklagar :( Vila i frid fina Ghost
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Fy sÄ sorgligt, beklagar verkligen! :(
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Beklagar verkligen. Fint att du tÀnker pÄ kaninen, sÄ tragiskt nÀr folk till varje pris ska hÄlla liv i djur bara för att de Àr sjÀlviska eller i vÀrsta fall sÀljer djuret för att de inte orkar ta beslutet sjÀlva. //Linda